Наші блоги

Ми в Internet

DW

Книжковий хіт-парад

Краєзнавча сторінка

Статистика відвідань

Перегляди статей
3392059


ЯК НЕ СТАТИ ЖЕРТВОЮ БУЛІНГУ

 

   28 листопада в рамках Всеукраїнської акції « 16 днів проти насилля» в Центрі Правової Інформації ««Молодь. Право. Закон» відбулась година права з елементами тренінгу « Як не стати жертвою булінгу».

Гостями заходу були: провідний фахівець із соціальної роботи ЧЕРНІГІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ ДІТЕЙ, СІМ’Ї ТА МОЛОДІ Снитко Оксана Вікторівна та учні 7 ЗОШ №27.

Учасники заходу більше дізналися про булінг, його види та наслідки. Разом зі спікером учні розібрали схему булінгу та відповідальність за вчинення дій, які чинять моральний, матеріальний чи психологічний тиск.

 

Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються. Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного розвитку. Вони потребуватимуть підтримки дорослих, які б допомогли їм розвинути здорові відношення з людьми не лише у школі, але й протягом усього їх подальшого життя.

Як показує практика, форми шкільного булінгу можуть бути різними:

• систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини);

• задирство;

• фізичні і психічні приниження;

• різного виду знущання;

• бойкот та ігнорування;

• псування особистих речей та ін.

Під час заходу розглядалися питання : хто може стати жертвою булінгу, хто може стати агресором, причини поведінки агресора, жертви, свідків.

Присутні були розділені на групи, в яких розглядались варіанти вирішення проблеми булінгу відносно кожної із ролей учасників. Разом було зроблено висновок: агресор, як і жертва потребує допомоги родини, психолога, шкільного колективу, а будь яку проблему можна вирішити, якщо про неї знають та її обговорюють.

 

 

 

Учні уважно слухали та приймали активну участь в обговоренні теми.Відбулось жваве обговорення всього почутого, оскільки учні дізнались багато нового, обговорили практичні ситуації насилля в шкільному середовищі, змогли висловити свою думку, розширити діапазон своїх знань в галузі недопущених порушень основних прав і свобод людини та можливості захисту своїх прав .

 

 

 

 

Під час правової години учні мали змогу дізнатися про те, як розрізнити звичайний конфлікт від жорстокості, розібратися в різновидах булінгу та відповідальності, яка чекає на кривдника.

Переглянули мотиваційний відеоролик з попередження булінгу.