Календар

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Ми в YouTube

Банер

Книжковий хіт-парад

Краєзнавча сторінка

Статистика відвідань

Перегляди статей
1277633


ЛІТЕРАТУРНО - ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПЕРЕГОНИ "УВАЖНІ ТА НАЧИТАННІ"

Книга дає нам слова, до яких ви самі підбираєте картини, що виникають у вашій уяві, ви знаєте, як виглядають Д'Артаньян і Дон Кіхот, це ваш Д'Артаньян і ваш Дон Кіхот.(Азімов Айзек)          

Читаючи абсолютно абстрактні знаки, тобто букви, з яких складаються слова, людина працею своєї свідомості відтворює певний образ або поняття, створює їх власними зусиллями. До речі, образи, передані через друковане слово, часто набагато складніші за найвитонченіші образи відеопродукції й потребують не лише здатності їх домислювати, навіть індивідуально створювати, а й певних знань.

  Навряд чи слова іспанського поета Федеріко Гарсіа Лорки "Ніч трясеться з переляку, б'ється в засклені балкони, бо за нею з хижим гвалтом пси женуться незнайомі" можуть бути повноцінно виражені візуально. Зате можуть послужити поштовхом або стати причиною для створення якогось іншого образу: картини, скульптури, вірша чи навіть наукового відкриття. Часто наукове відкриття приходить до вченого спочатку як певний візуальний образ зі складною символікою. Інколи такий образ являється винахіднику у сновидінні, а згодом, через раціональне та наукове мислення, перетвориться на формулу, закон або інше наукове відкриття.        

   Формальне вивчення якогось тексту в школі сьогодні не допоможе долучити дітей до книжкової культури. Не сформує в світовідчутті поняття , що читання книжок, збагачуючи внутрішній світ, дозволяє мислити нетрадиційно, бути не таким, як усі, мати власну точку зору на події та явища, отже — і свою долю. Без читання ніколи не виникне логіко-аналітичне мислення, а лише — емоційно-асоціативне, коли асоціації заздалегідь чітко визначені й завчені (відбиті у світовідчутті) через постійний перегляд відеопродукції, зафіксовані у свідомості й функціонально виконують майже ту саму роль, що й візуальні символи на екрані монітора.

   Тому наша бібліотека використовує різні цікаві форми роботи для того, щоб залучити дітей та молодь до читання. Серед нових - основне місце займає ігрова діяльність. Активні ігри стимулюють зацікавленість читачів , а наявність ігрової ситуації робить привабливішим процес читання, пізнання навчання. На літературно - інтелектуальних перегонах діти в ігровій формі перевірили свої знання літературних творів, казок, класичної та сучасної літератури, пригадали головних героїв, їх вислови.

 
buy cialis viagra online